سخنان دکتر شریعتی


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 2127
بازدید کل : 50589
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 380
تعداد آنلاین : 1


-






آمار مطالب

:: کل مطالب : 105
:: کل نظرات : 380

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 21
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 66
:: بازدید ماه : 2127
:: بازدید سال : 3958
:: بازدید کلی : 50589

RSS

Powered By
loxblog.Com

پرواز در رویا ❤ lonely ❤

سخنان دکتر شریعتی
سه شنبه 18 / 3 ساعت 8:20 | بازدید : 752 | نوشته ‌شده به دست ℜℯℒℴ | ( نظرات )

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

خداوندا
از بچگی به من آموختند همه را دوست بدار
حال که بزرگ شده ام
و
کسی را دوست می دارم
می گویند:
فراموشش کن

خدایا من در کلبه حقیرانه خود کسی را دارم

که تو در ارش کبریایی خود نداری
منچون تویی را دارم
وتو چون خود نداری

 

می خواستم زندگی كنم ، راهم را بستند
ستایش كردم ، گفتند خرافات است
عاشق شدم ، گفتند دروغ است
گریستم ، گفتند بهانه است
خندیدم ، گفتند دیوانه است
دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم !

 





:: موضوعات مرتبط: عکس , عکس عاشقانه , عکس متحرک زیبا , شعر , شعر عاشقانه , شعر بیکسی , شعر موضوعی , دلنوشته ها , دلنوشته های من , دلنوشته های دوستان , آهنگ , آهنگ غمگین قدیمی , آهنگ غمگین , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
بهاره در تاریخ : 1393/5/31/5 - - گفته است :
عالی داداش رضا
پاسخ: مررررررررررررررررررسی

<-CommentGAvator->
صبارونالدو در تاریخ : 1393/4/2/1 - - گفته است :
جـــــــــــــالبن!!!

<-CommentGAvator->
ترلان در تاریخ : 1393/3/19/1 - - گفته است :
ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﺍ,
ﺩﺭ ﮐﺴﯽ ﺑﺒﯿﻦ ﮐﻪ...
.
.
.
ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯾﺶ
ﺑﺪﻭﻥ ﺗﻮ ﻣﻌﻨﺎﯾﯽ ﻧﺪﺍﺭﺩ.

<-CommentGAvator->
? در تاریخ : 1393/3/19/1 - - گفته است :
غرورت را به خاطر کسی که دوستش داری بشکن
ولی دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن ...


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: